Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 mar 06, 07:07
Endret: 05 mar 06, 07:08
Nå er det riktignok ikke primært en midtstopper vi trenger, men på en annen side; Bora har ikke lenge igjen av kontrakten, eller spillekarrieren for så vidt. Så vi må kanskje allerede til neste år erstatte Bora, og da hadde det jo vært greit om VM allerede hadde vært i klubben et år og fått testet seg på dette nivået og ble en naturlig arvtager til Bora. For det spørs om vi er like heldige med singering av midtstoppere om et år som vi har vært med Bora og Piiroja. Og VM er jo Rådegutt, så det hadde blitt en lokal forankring også.

Men høyreback er burde være førsteprioritet og det vi burde bruke pengene på, men nå ser det jo egentlig ikke ut som FFK har angstrengt seg all verden for å skaffe seg en habil spiller på den plassen, så kanskje vi skulle brukt pengene på VM før det er for så sent? Jeg ville heller ha brukt penger på VM nå enn ingen spiller. Men vi har Tronseth i stallen, men han tror jeg blir brukt litt overalt på banen, i VM så får vi en ren midtstopper som kan kjempe om plassen.

Litt i tvil om hva jeg hadde ønsket meg her, men litt surt om Molde singerer et lokalt stoppertalent (eller, hvor gammel er han nå?) og han blir en hit i den møkkaklubben der. Det er jo ikke verre enn at Shaaban tar en kjapp telefon til VM og forteller hvordan Molde er som by, så drar han vel ikke opp for å se på forholdene engang

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340