- Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.
Det er selvsagt ingen ting galt med å selge sponsorpakker. Men det er heller ikke nok. Du nevner nettsidene som er et godt eksempel. Her er det rom for forbedring.
Jeg mener ikke at markedsavdelingen/ledelsen bør gå rundt å snakke svada rundt løse strategi og markedsplaner, men det hadde vært interessant å hørt litt om hva som gjøres på dette området. Hva gjør klubben for å selge flest mulig sesongkort + å skape blest rundt laget? Hva gjøres for å trekke tilskuere utenfra Fredrikstad? Hva gjør markedsfolka for å bygge en identitet? Samarbeides det feks godt nok med Plankehaugen?
Uten at jeg vet nok om de som jobber i markedsavdelingen i FFK vil jeg påstå at det ikke er nok å ha dyktige selgere. Vi trenger visjonære ledere og strateger som kan løfte organisasjonen dit laget i dag befinner seg: i den absolutte norgestopp!
Det første som må gjøres her å skaffe en god hovedsponsoravtale. Blir spennende å se hva som skjer på det området!
Jeg mener ikke at markedsavdelingen/ledelsen bør gå rundt å snakke svada rundt løse strategi og markedsplaner, men det hadde vært interessant å hørt litt om hva som gjøres på dette området. Hva gjør klubben for å selge flest mulig sesongkort + å skape blest rundt laget? Hva gjøres for å trekke tilskuere utenfra Fredrikstad? Hva gjør markedsfolka for å bygge en identitet? Samarbeides det feks godt nok med Plankehaugen?
Uten at jeg vet nok om de som jobber i markedsavdelingen i FFK vil jeg påstå at det ikke er nok å ha dyktige selgere. Vi trenger visjonære ledere og strateger som kan løfte organisasjonen dit laget i dag befinner seg: i den absolutte norgestopp!
Det første som må gjøres her å skaffe en god hovedsponsoravtale. Blir spennende å se hva som skjer på det området!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
26/04/2024 22:15 | c8124340