Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 jan 06, 06:31
Endret: 29 jan 06, 06:35
Min egen lille vurdering:

Brann:
Litt simpel og ser egentlig ut som logoen til en kjeksprodusent. 

Start:
Enkel, men minner litt mer om en vimpel som henger til topps på ei flaggstang på en leirskole.

Lillestrøm:
Litt mer sportspreg enn de to over, men ser mer ut som logoen til en produsent av sportsklær.

Hamarkameratene:
Egentlig veldig fin logo, men er det bare jeg som får assosiasjoner til et apotek?

Aalesund:
Vel... Alt jeg ser er en dårlig kamuflert "F" i midten, var ikke mye pen i mine øyne i hvert fall.

Viking:
Litt grelle fargen, og hva er det som er i midten der? En blomsterhatt? Og kransen rundt gjorde at jeg tenkte mer på travsport enn fotball.

Bodø/Glimt:
En basketball surret inn av en G? Pen var den ikke.

Molde:
Den digre M-en sjarmerer ikke mine øyne, ei heller resten av utførelsen. Kunne kanskje vært en mer passende logo for Moss FK da M-en ser ut som ei diger kråke som flyr, eller var det måke?

Rosenborg:
Sponset av Rema 1000 og det enkle er ofte det beste? Helt grei og enkel, men kunne vært litt mer fancy

Lyn:
FC Lyn Oslo heter de vel nå? Ski-greia har de vel lagt på is tydeligvis, men det er fortsatt noen skipar i logoen for det. Ser mer ut som et ferdighetsmerke i langrenn enn en logo.

Fredrikstad:
Også her en litt merkelig fotball, men fotballen var gjerne litt annerledes for hundre år siden. Litt nostalgisk sus over den, men jeg vet ikke hvordan et utenforstående ser på det. Kanskje på tide med en ny, som ivaretar det gamle, men også får frem navnet på klubben? FF kan jo være så mangt. Frie Fanger?

Vålerenga:
Fin i følge "ekspertene" VPN har vært i kontakt med. Litt fjortiss syns nå jeg. Er den ringen rundt symbolet på Bislett eller noe? Så mer ut som logoen til en motorsportklubb eller noe. Rudskogen mopedlag G19?

Odd Grenland:
Hva gjør den pila der og hvor er fotballen? Rammen rundt var kanskje ikke helt vellykket.

Stabæk:
Ser mer ut som emblemet til et janitsarorkester. Og hvorfor har de med brøkregning i en logo?

Sandefjord:
Bærer vel litt preg av å være ny. Ikke lett å skjønne at det skal være en hvalfangerskute det blå som stikker opp, jeg tror i hvert fall det er meningen at det skal være det? Ligner kanskje litt mer på en dinosaurtann... Ikke kjempefint akkurat.

Tromsø:
Skrekk og gru. Her snakker vi veddeløpskrans! Denne hadde passet bedre rundt halsen på Steinlager etter nok et vunnet løp enn på draktene til en Tippeligaklubb...

Det finnes jo mange pene logoer ute i Europa, eller logoer, de minner mer om emblemer og monogrammer noen av dem. Flotte å se på i hvert fall. Kanskje vi kunne fått noe sånt vi også?

Det er utrolig hva man kan bruke tiden på i jobben!

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340