Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 26 jan 06, 15:58
At ledelsen i klubben ikke alltid følger med i timen, er vel ingen overdrivelse.

Jeg har svært liten kjenskap til hva  den enkelte i adm. jobber konkret med, men at Simen snart er bosman og at Tarik fikk en ugyldig kontrakt er vel ikke tegn på at alt går på skinner. At ting kan glippe en gang er vel ikke så rart, men når det blir hovedreglen i stedet for unntak.....

I tillegg syns jeg det er grunn til å stille spørsmål ved rutinene rundt innhenting av nye spillere. Særlig utenlandske.
Nå må det snart bli slutt på at man henter inn ræva fotballspillere til prøvespill. Alex Rosen, Capriani, Mombasa med fler. Dette må jo skape en del uro i gruppa? Kjøp av Hornseth, Toht, Koskela og til dels også Martin Wiig har vel heller ikke vist seg å være gull verdt for klubben? (Toht har kommet seg litt, men han er fremdeles en dyr man for klubben når han ennå ikke klarer å fremstå som noe klart førstevalg på topp. Vi ønsker oss alle en ny målscorer og god spiss. Dette hadde vi ikke gjort hvis Toht er det gullkjøpet en del av dere hevder han er.)

Mangel på hovedsponsor er en sak for seg selv. FLAUT!! Og ikke minst dyrt. FFK har nå et budsjett som tilsier at vi skal slite hardt for å beholde plassen i år og. Penger og sportslig suksess henger sammen. Registrerer at Kverneng forsøkte seg med en "høna eller egget" analogi i forhold til budsjett og sportslig suksess. Personlig trodde jeg det var jobben til den adm. ledelse å sørge for at pengene ligger klare for å sikre sportlig suksess, ikke at spillerne og trenerne skulle sørge for sportslig sukess slik at ledelsen kan skaffe penger. Men jeg kan jo ta feil...

Uansett... Ting har blitt mye bedre enn de var, og jeg er overbevist om at vi er på rett vei. Men går det fort nok?

---------------------------

Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f