Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 26 jan 06, 12:25

Nettopp sett kampen 2, så jeg tenkte jeg skulle komme med en liten rapport. For det første, så synes jeg mexico tidvis imponerte, og at det var en helt annen standar på denne turneringa enn fjorårets. Det norske laget var også langt bedre enn det de stilte med ifjor.

På det norske laget synes jeg Hangeland, Årst og Kvisvik, i prioritert rekkefølge, var de tre beste. Vaagan Moen og Espen Johnsen spilte godt, mens resten var litt opp og ned. Valencia og Hoseth var direkte svake i mine øyne, og korrekt byttet ut. Bertelsen, storbæk, Rudi var svake i første omgang, men spilte seg opp i andre.

I første omgang åpnet Norge best, men etter 1-0 scoringen til Årst, så tok Mexico mer og mer over, uten å skape altfor mange store sjanser. Målet til Mexico kommer etter en forsvarsglipp av borgersen. I andre omgang tar gradvis Norge mer over, og har tre fire kjempesjanser, men det er mexico som scorer på en av sine få sjanser i andre omgang. Synes uavgjort hadde vært et greit resultat, og de norske spillerne bør ikke være veldig skuffet over egen innsats. Se opp for Mexico i VM!

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f