Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 12 des 05, 09:39
Opprinnelig postet av A9$h
Opprinnelig postet av JJunior
Hva er det som tilsier at denne spissen er så mye bedre enn Toth, Dracula?


Skal mye til for å være like dårlig i hvertfall


Jeg sier ikke at Toth er en suksess i FFK eller noen gang kommer til å bli det.
Jeg syns bare at vi skal vi gutten en sjans.

Generelt så skjønner jeg ikke helt denne tråden.
Man maser om at Toth er alt for dårlig, men at man skal hente inn en spiller fra Irsk liga som vi heller ikke vet så mye om, utenom at han er toppscorer.(Mulig noen her som vet mye mer om ham, men ikke som jeg kan lese..)

For å ta en sammenligning så scoret Toth 58 mål på 137 kamper i Ungarn, det vil si 0,42 mål pr. kamp.
Byrne har scoret 64 mål på 159 kamper i Irland, det vil si 0,40 mål/kamp.
(Vet ikke om dette er noen god sammenligning siden jeg personlig ikke vet så mye om nivået i disse ligaene, men tror ikke at den Irske er så mye bedre enn den Ungarske)
I tillegg så ble Toth tatt ut i landslagstroppen i Mai, noe som vil si at han kan da ikke være så dårlig at lille FFK ikke kan gi ham en sjans.....
(Jeg er klar over at Ungarn er ett stykke nedafor både Irland og Norge på FIFA`n)

Det er godt mulig at FFK trenger en spiss som "garanterer for 10-20 mål i sesongen" som det er sagt så mange ganger her inne, men personlig så greier jeg ikke å se at denne spilleren er en slik garantist.
Jeg syns at FFK har mange meget interesante spisser i troppen idag (Hoås, West, Wiig, MacDonald, Tarik og muligens Toth), så jeg syns derfor ikke at det er den plassen som trenger forsterkning først.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340