Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 10 des 05, 20:43
Denne diskusjonen har vi hatt før her inne. Dengang lå den under linken Supportere og ikke supportere, eller noe i den duren. Der leste jeg at en hadde skrevet at det var flere på hovedtribuna som ønsket og synge, men følte at det ikke var plass hos oss på feltet. Da er det faktisk slik at disse medgangssupporterne og "plankefyllet" faktisk ødelegger for oss. De som ikke synger, men vil ha billige biletter tar plassen til de som faktisk vil synge. Personlig er jeg sjelden på noen av de andre tribunene så jeg vet ikke om dette er tilfelle, men om det er det så bør noe gjøres. For å være helt ærlig, så vet jeg ikke hvilke tiltak som bør gjøres.

Men å sette en aldersgrense tror jeg blir å skyte seg selv i beinet når man har hodepine. Man får noe annet å konsentrere seg om og man glømmer hodepina ei lita stund, men når såret gror sitter man igjen med både arr og hodepine. Vi trenger noen til å bære hævven videre når vi andre "går av". Unger og ungdom er viktige på feltet for å bevare interessen. Om de ikke får være med vil interessen automatisk dø ut med oss som står der nå.

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340