Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 25 nov 05, 13:19
Opprinnelig postet av Jonek
Opprinnelig postet av DeKjök

Men du svarer fortsatt ikke på spørsmålet mitt:
Er  du villig til å slippe til alle andre religiøse organisasjoner, det være seg hedningesamfunnet eller andre eller politiske sådanne på lik linje med 3.16?  NKP ungdom på matta og takk kamerater på slutten?


Det har jeg svart på, og gjør det gjerne igjen.
Alle kan ha barnepass, og være koblet til klubben på samme måte som det 3:16 er. 
Folkene i 3:16 er yktige og gjøre en god jobb.

Alle som er sponsor for FFK har rett til å kunne si noen ord i pausen. Derfor skal ikke noen av sponsorene bli behandlet annerledes pga religiøst stå sted.

Jeg synes det hadde vært hyggelig om NKP ( som en sponsor) hadde stått på matta og hilst til meg med ordene "Takk kammerater!" Det hadde jeg ikke reagert negativt på.  Selvom jeg vet at mange tusener av mennesker har blitt sendt til fangleire i Sibir pga kommunistene. 

Hedningesamfunnet kunne gjerne ha barnepass, med samg inslag i pausen. De kunne gjerne ha sagt og ropt "Gud er død!" Det hadde ikke berørt meg i det hele tatt. 

Det er ikke slik at bare de som mener som meg, som skal ha en rett til å gjøre noe, eller si noe.

3:16 må ikke dømmes pga det de IKKE  har gjort på stadion, men pga det de har gjort. Noen barn sang en sang ,og det ble sagt "ha en velsignet aften". Dette er ikke skremsel om helvete, men et ønske om en hyggelig kveld.

Jeg skriver igjen: 3:16 og FFK må ikke kutte ut dette pga noen som IKKE  bruker tilbudet og har fordommer mot det.

Til DeKjøk
Jeg regner med at duikke kan være på stadion til neste sesong!
Der bruker man det norske flagget ,og det har et KORS i seg.

Dette bør du tenke kraftig på!!!!


Congruo!

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340