Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 24 nov 05, 15:34

:-) Nei du har fortsatt missforstått.  Jeg ville aldri levert min sønn til en slik organisasjon, men det er min sak.  Jeg lar heller ikke min mor være alene med min sønn fordi hun er frikirkegjenger med tungetaling og hele pakka og har tatt med mine søskens barn dit på søndagskole og så kom de og fortalte meg at jeg kommer til helvete og det i en alder av 8 år.  Jeg gikk selv på søndagsskole og fikk tyta øra fulle med det samme.  At 3.16 har tilbudet til de som ønsker å ha barna der, helt greit for meg.

Men det er ikke greit at 3.16 nevner FFK som samarbeidspartner på sine web sider og har et formelt samarbeid samt er sponsor for klubben.  Dermed får de også promotere organisasjonen 3.16 via FFK på stadion i pausene.  Det samarbeidet er feil!

FB, NRK, Aftenposten osv. er veldig nøye med hvem som får bruke deres logoer på web eller annet fordi de skal ha full kontroll over hvem de knyttes til.  Det har jeg merket når jeg har laget web sider.  Man må be om tilllatelse og redegjøre for bruken samt bruke logoen akurat slik den er laget.  Jeg har blitt oppringt både av Fredrikstad Blad og NRK i tilfeller hvor jeg brukte logoen feil.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340