Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 24 nov 05, 14:28
Opprinnelig postet av DeKjök

Snæbbus, når du har over 1700 innlegg mot mine 300 så bør du vel ikke uttale deg om hva jeg velger å bruke tiden til.  Denne debatten er ikke noe bedre/verre enn de langvarige debattene om Drillo`s være eller ikke være.  Hvorfor er det å ha en sterk mening og interesse en besttelse?  Du er jo mye mer aktiv her enn jeg, er du besatt? Har jeg kalt deg noe?

Jonek, du har jo ikke skjønt hva som problemet mitt når du mener det handler om barnepass.  Jeg lar meg heller ikke provosere av velsignelsen hvis det er målet. 

Siden dere tar BøgeJon`s part her så er jo også åpenbart dere enig i at stadion kan være et sted for politikk og religion i fri utfoldelse.  Jeg synes det er merkelig at dere kan ta det standpunktet.


Til DeKjøk:
Jeg tror nok ikke problemet er at jeg ikke skjønner, men at jeg har vel litt mer peiling enn deg om hva denne barnepassen går ut på. Det er så enkelt at de passer barna til de foreldre som ønsker å bruke dette tilbudet.
Alt annet er vrøvl og henger ikke på grep, ei heller er det fakta. Der bedrives det ikke forkynnelse eller misjonering. 

Dette er for meg og alle de som benytter seg av tilbudet noe positivt . Det er også helt uproblematisk for meg at 3:16 og FFK samarbeider, eller rettere sagt at 3:16  hjelper mange supportere med barnepass.
Om det er noen som ikke liker det, for være deres sak. Kanskje de har en bestemor eller en slektning som kan passe barna deres når de er på kamp. 
Her er det viktig at vi som foreldre har et slikt godt tilbud. Det skal ikke bli fratatt oss, bare pga at noen få ikke ønsker det, og ei heller benytter seg av det. Det er jo ikke slik at folk blir tvunget til å benytte seg av tilbudet, så jeg mener det at argumentasjonen din ikke er basert på fakta, ikke på hva brukerne mener om det og ei heller noe særlig gjennomtenkt.

Jeg mener det hadde vært fint om andre organisasjoner og trosretninger også kunne ha et slikt tilbud til "sine" folk. 

Det var godt å høre at du ikke ble provosert av at jeg skrev "ha en velsignet aften". Jeg kan jo ikke skjønne at noen kan bli provosert av slikt.


---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340