Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 24 nov 05, 09:41
Endret: 24 nov 05, 09:53
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
man føler at det er andre ting det er viktigere å fordrive tiden med. Man foretar en prioritering.

På meg virker det rett og slett som om dette er en besettelse, som du ikke ønsker å bli ferdig med.


Min sammenligning går på sitatet.  Tidsfordriv! 

At Snæbbusaristokrat1 er med mye på forumet er jo bare positivt, og i andre tråder har jeg vært mye enig med han. Men å kalle min aktivitet på dette temaet for en besettelse blir feil.  Og det fordi jeg skrev betraktelig flere innelgg i temaet Drillo, der var han enig med meg i mye og jeg fikk aldri betegnelsen besatt da.

Og hvorfor Snæbbusaristokrat1, skal akkurat jeg bli ferdig med denne saken når 3.16 og FFK fortsatt har en samarbeidsavtale?  Alle andre her fikk jo kritisere Drillo til han gikk uten å bli kalt for besatte? Og jeg fikk forsvare han i innlegg etter innlegg?

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340