Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 22 nov 05, 14:59
Opprinnelig postet av bateman
fryktelig mange talenter som ikke slår til...pmk faller vel i den kategorien...har mer tro på steinar og staw enn denne pmk. det positive i det er at han eventuelt kommer gratis som bosman spiller...
el

Nå er det vel ikke like lett for keepere å slå til i lavere divisjoner, som feks. for utespillere da. Ikke sikkert Lund-Hansen, Espen Johnsen eller Rune Jarstein i Odd hadde blitt lagt merke til om de spilte på et 1. divisjons lag.

Uansett hvilket lag man spiller på, så er 1 innsluppet mål i snitt en bra statistikk. Sammenligner vi, så hadde Steinar Sørlie 5,24 i snitt på VG børsen når FFK rykket opp i 2003 og antall innsluppne mål var 1,23 i snitt. PMK hadde i år en lavere snitt på VG børsen (4,63 i snitt), men altså bare 1 innsluppet mål i snitt???

Hvordan nå det går ann. 

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340