Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 21 nov 05, 15:49
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Fjedjik
Opprinnelig postet av Superkjegle
Noen som kan referere hva som skjedde da PMK forlot klubben?


Jepp. Det var i Bjarne Rønningens tid som trener i FFK. FFK spilte i 2. div. Rønningen fortalte unge Kristiansen at han var 3. valg i klubben. (Andre Andersen var 1. keeper) Kristiansen ble deretter leid ut til østsiden i høstsesongen (3. div). Kristiansen var på  U17 landslaget på denne tiden. Når kontrakten med FFK gikk ut denne sesongen gikk Kristiansen til Moss som da spilte i tippeligaen, så fra å være 3. valg i FFK i andre div gikk han til Moss i tippeligaen og ble 1. valg



Hvis jeg ikke tar helt feil så var det Morten Hanssen som trente juniorlaget den gangen. Husker ikke hva tumultene gikk ut på, men Morten forsvant , og ble trener for SFK hvis jeg ikke husker feil ( mulig det var Borg Fotball ), og halve juniorlaget forsvant vel til Moss. Det juniorlaget som var under Morten den gang er noe av det beste vi har hatt på lang tid. Det kan nok ha hatt noe med Bjarne Rønningen å gjøre at det ble splid her.

 


Morten Hanssen var "Eldre junior"-trener den gangen. Han gikk etter denne mye omtalte sesongen til Borg Fotball..

Halve juniorlaget? Nja.. PMK, Jørgen Pettersen og Magnus Amundsen.. Mesteparten av de andre på laget spilte sin siste sesong på juniornivå, og forsvant til andre lokale klubber.. Ikke mange fikk være med videre.. (Magnus Røragen var en av de få som fikk bli..)
Laget var som du sier veldig godt! 3. plass i Interkretsserien og 4. runde i NM junior..

Som Costanza sier, så var PMK aktuell for et treningsopphold i Manchester United, men kom seg aldri dit grunnet hans glutenallergi.. 

Skule Notø var 2. keeper! (Du huska riktig)

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340