Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 20 nov 05, 22:03
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Opprinnelig postet av SirLion
Jeg håper for guds skyld at PMK IKKE kommer til FFK...
Husker godt når vi rykka opp, da sa han at han IKKE ville hit, nå er det annerledes, han vil hit... Jeg liker han ikke og håper han IKKE kommer hit....
Det er min mening, og det skal mye kjefting og overtaling til før jeg godtar at han kommer hit...


vel heldig vis er det ikke du som bestemer det da. så kritikken og drittslenging er egentlig ikke nødvendig.. Kommer han til FFK håper jeg alle støtter han så får heller kritikken gå til klubben vist han ikke leverer varene.


Vel hvordan skal vi overleve med en keeper som slipper inn 5 mål på to kamper? (3 - 2 på Melløs mot Molde og 2 - 0 mot Molde igår på Molde stadion)
PMK er riktignok en ung og talentfull keeper, men jeg lurer også på hva som har skjedd, for noen år siden var han soleklar på at han ikke skulle komme til oss....
Jeg liker ikke den mannen der, og hvis han kommer, så skal jeg støtte opp han jeg, selvom jeg ikke liker han i det hele tatt...
Vi kan kanskje ikke få en annen keeper, og det er ikke jeg som bestemmer hvem vi skal kjøpe og selge nei...
Men men

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340