Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 16 nov 05, 15:31
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Intervjuet var bra fremført det. Men det var ikke mye nytt som kom fram. Bortsett i fra at han delvis legger skylda på KTE ang. Ringberg. Og det med at han synes det var vanskelig å drille to utenlandske tror jeg også ikke noe på. Der er han ute og ror. Han hadde andre forsvarsspillere å ta av også. Han har rett og slett ikke gjort jobben sin her. Mye av skylda for baklengsmåla vil jeg gi til midtbanen våres. De har vært som sinker både framover og bakover. Hvor er midtbanen som skal rydde unna foran bakre 4èr ?? Det er der vi hadde Risholt i fjor, som løp som et piska skinn. I år har vi ikke hatt noen som har greid å gjøre dette.


Det der med midtbanen er det ikke mange som greier å få med seg, men det er helt riktig, og livsviktig å få skikk på. Hvis du pløyer gjennom intervjuet engang til, så nevner jo drillo dette også som en av faktorene for alle baklengsmåla.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340