Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 nov 05, 01:32
Opprinnelig postet av DeKjök
For meg er denne saken så såre enkel at enten kutter FFK alle bånd til 3.16 eller så blir ihvertfall mitt lille beskjedne bidrag i form av to medlemskap og det jeg bruker på billetter borte.  Jeg har et bevisst forhold til mitt livssyn og har mange ankepunkter mot kristendom og miljøer som 3.16.  Jeg vil ikke oppleve å få dette som prakkes på oss overalt ellers i samfunnet og via div lover om kristne formålsparagrafer på stadion. Derfor blir dette ekstra betent for meg.  I tilleg er det fundamentalt galt å slippe til religiøse eller politiske organisasjoner her.

Da blir jeg vekk til 3.16 er borte som sponsor og koblinger er brutt!


Arve Mokkelbost sier jo helt klart at FFK ikke noen formell forbindelse til 3:16.

Når barna på 3:16 sto for pauseunderholdningen på stadion ble det sunget en FFK barnesang, som var laget av Svein Gundersen. Denne sangen innholdt ikke et eneste ord som hadde noe som helst med religion å gjøre.

Det eneste jeg kan se at noen mennesker henger seg opp i er at det ble sagt: Ha en velsignet aften
Hadde det blitt sagt: Ha en fantastisk spennende aften eller lignende, så¨hadde ingen reagert. Eller hadde den samme setningen feks. blitt sagt av Dag Solheim, så hadde man kanskje tenkt at dette bare var en morsom måte å si dette på.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340