Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 11 nov 05, 22:28
Opprinnelig postet av MadMax

Dette er første gang i mitt liv jeg er flau over egne supportere. Hvordan i granskauen presterer dere å kaste/presse ut Drillo på den måten? Han var et radarpar sammen med Eggen. Og NEI, FFK er ikke noe sterkere nå enn i fjor, selv om Risholt og Ringberg er solgt. Man henter jo inn en ungarsk spiss, kanskje den mest meritterte spilleren på FFK nå, men han sitter bare på benken. West får jo godkjent, men Hoås kunne hatt godt av å blitt benket og latt Toth fått spille fra start for en gangs skyld. Nei, skam dere FFK-supportere, å gå til sånn angrep på en av Norges beste trenere er lavmål!! Skjerp dere!!



Hvilken klubb holder du med a?? Er ikke enig i at Hoås burde bli benket nå, nå har han endelig begynt å vise hva han kan! Å du spør hvorfor Toth ikke spiller?! ALLE som følger med FFK vet vel nå at han stort sett har gått skadd siden han var kampklar for FFK....! Å at Toth er den mest merriterte spillern... HAHA! God bedring a!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340