Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 11 nov 05, 10:34
Opprinnelig postet av Jello B

På tide at denne koblingen mellom en fundamentalistisk religiøs bevegelse og klubben i vårt hjerte tas opp igjen. Jeg fosøkte på et tidlig tidspunkt å rope et varsko vedrørende dette men fikk stort sett negative reaksjoner.
Jeg sendte også på dette tidpunkt en bekymringsmelding til Robert Nilsson vedrørende samarbeidet med 3:16, men fikk til svar at det ikke var noe å bekymre seg over.
Det er derfor godt å se at en oppegående mann som Drillo også har slitt med å svelge dette samarbeidet. Synes koblingen er helt uspiselig uansett hvordan man ser på det og ønsker at dette opphører straks.
Som Stadio`ngjenger gjennom flere tiår og medlem av Plankehaugen ønsker jeg at Plankehaugen tar opp problemstillingen med klubben og krever at samarbeidet avsluttes.
DRILLO- en klok mann!



Hva har Drillo sagt om 3:16?
Og hva er "problemstillingen" du referer til?
At man samarbeider med en av landets største ungdomsklubber, være seg muslimsk, buddhistisk eller ateistisk, er jo helt enkelt genialt!! Man møter ungdomen der ungdomen er...
Virker som om enkelte er redde for at det finnes folk som tror på noe annet enn dem selv...

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340