Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Newman

Knøttespiller
Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 33

Lagt til: 11 nov 05, 09:13

Har lenge vært en passiv leser på dette forumet, men FFK engasjerer meg stort og smertepunktet mitt for å være passiv leser er nådd! Er selv Humanetiker, men har respekt for alle og den troen de måtte ha, alle trenger fyrtårn i sitt liv, i en eller annen form. Men den bindingen mellom Fredrikstad fotballklubb og 3:16 ønsker jeg å si noe om, ikke fordi jeg har noe imot 3:16 som organsisasjon, for de vet jeg svært lite om, men fordi jeg synes det er fryktelg galt at en fotballforening skal være forbundet med en livsynsrettet organsisjon overhodet! Om det være seg muslimsk, buddistisk, hamanetisk eller kristent! FOTBALL ER FOR ALLE!! Man SKAL slippe å føle seg uvelkommen på en idrettsarena, og jeg vil ikke trekke det så langt at jeg føler meg uvelkommen, men det gir en en bitter smak å se en slik knytning på Fredrikstad Stadion, fordi man automatisk eksluderer en hel rekke tilhørere av andre livsyn som kanskje ikke ser så mildt på det som jeg. Alle skal ha rett til å tro og mene det de vil, men en idrettsarena SKAL (dette er faktisk lovbestemt) være et fristed man skal slippe å være vitne til slike yttringer! Være seg politiske ELLER livsynsrettede. Synes det er på høy tid at vi som elsker FFK tar et standpunkt til dette og viser ovenfor vårt styre at fotball er for ALLE! Hilsen en som elsker FFK.

---------------------------

FFK FOR ALLTID I MITT HJERTE!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340