Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 11 nov 05, 01:52
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Superboy
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av A9$h
Opprinnelig postet av keiko99
les her: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051111/FFK/451590179

jeg ønsker forsatt myhre..  merklig å satse på en 1 div keeper om vi skal nå toppen på TL


Hvis dette er sant,er de tilbake til det å hente kvantitet spillere,skjønner ikke hva vi skal med han. Ikke noe bedre enn de keeperene vi allerede har i stallen,håper at dette IKKE stemmer


Her tror jeg du ligger ann til å ta feil, for engang skyld, keiko!

Per M. Kristiansen trengte nok å bytte beite nå. 
Han både var og er et kjempekeepertalent og jeg tror at  med Jerry Knutson som keepertrener så kan han komme flere steg videre og bli en klassekeeper allerede i 2006.

Men bevares, førstevalget er Thomas Myhre, han vet vi jo er god, mens PMK har potensiale til å bli like god. 


Du er vel ikke seriøs når du mener at PMK har potensialet til å bli like god som Myhre??? Hadde du sagt det for 6-7 år siden kunne jeg vært tilbøyelig til å være enig, men per dags dato er vel det ganske drøyt å hevde... PMK er brukbar, men neppe noe mer enn det...


Jo, jeg er seriøs. Et potensiale vil jo ikke si det samme som at han kommer til å bli like god. Men husk han er kun 25 år, og det er å regne som ung når det gjelder keepere. Og dessuten så har vi Norges beste keepertrener i Jerry Knutson. I Moss tror jeg ikke han har hatt noen spesiell keepertrener i det hele tatt.


Jeg er enig i at vi har norges beste keepertrener, men selv ikke han kan gjøre gull av gråstein over natten... Jeg har nå sett PMK i en rekke kamper, og jeg mener at han ikke har det som trengs for å bli en keeper av toppklasse. Men om han kommer til klubben vår, og deretter briljerer mellom stengene, skal jeg gledelig krype til korset og innrømme min feilvurdering...

---------------------------

"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340