Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 30 sep 03, 13:49
Harry skal ingen snakke dritt om. Han gjør jobben sin og vel så det. Jørgen har fått et forslag som han ikke godtok. Han har sendt inn et krav som FFK syntes er i det drøyeste laget. Her bør man kunne bli enige synes jeg. Jørgen sier at andre klubber er ute etter han, vel hvem da? Og hva vil du få i lønn der da?? Lønnsnivået i norsk fotball er på vei ned mot litt mere akseptable tilstander. Så Jørgen: det er ikke sikkert at du vil få noe mer et annet sted, hvertfall ikke i Østfold vil det være mulig. Sannsynligvis må du til en etablert tippeligaklubb for å matche FFK. Og forsvarspillere er ikke de som tjener best i Norge. Nei Jørgen, Tenk deg om!!
Til Harry og FFK vil jeg si: det er viktig for laget å ha lokale gutter på laget, spesielt egne talenter som har slått til på denne måten som Jørgen. Gå i ny dialog, og kom fram til en enighet. det vil kostet dyrt å skaffe en ny midtstopper av samme kaliber. Her har vi en som er inne i gruppa og som har et nettverk rundt seg. Det betyr endel det også. Ikke minst for støtteapparatet. KOM IGJEN DA FOR SVARTE!!!!!!!

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340