Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 21 okt 05, 00:58
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Det tragiske er at kritikken kommer fra personer som har skyhøye forventninger til FFK`s prestasjoner grunnet svært mangelfull fotballkunnskap blandet med stor patriotisme. Når dette gjenntar seg mange nok ganger i allle mulige fora, og er så til de grader usakelig og usmakelig, blir det å regne som mobbing. Hva hensikten er med å kritisere enkeltpersoner(f.eks. KTE, Harry Hansen, Mokkelbost og Drillo) i støtteapparatet i en periode der det er nødvendig at disse har full tillit i spillergruppen er for meg uforståelig. Greit at fotballsupporterene ikke ofte rekrutteres til rakettforskere(singlet det i glass?), men her vises grensesprengende dårlig vurderingsevne. Men målet er kanskje mer å fremheve seg selv enn å støtte FFK? Det ligger i jante-kulturen at man forsøker å fremheve sin egen fortreffelighet ved å rakke ned på andre(ref tidliger utenlandsproff som siden har tatt feil av grovbrød og marsipanbrød).
En annen ting som jeg stusser over er det tilsynelatende sterke autoritetshatet. Man benytter enhver anledning til å "ta" de man med en fellesbetegnelse kaller  "ledelsen". Er dette et smittsomt kompleks eller bare skikkelig Stalin-kommunisme?


Hadde vi ikke lov til å ha forventninger om langt bedre enn nedrykksfare før denne sesongen?? Vi var et av de klart beste lagene sist høst, pluss forsterket stallen vår (eller gjorde vi) Kanskje det er nettopp her vi gjorde feil! Vi forsterket med stallfyll, ikke kvalitetsspillere! Å det med tillit i spillergruppen har drillo klart fiiiint å ødelegge for seg selv! Å om man ikke skal ta ledelsen, hvem skal man ta da?? Å vil fortsatt ikke kalle dette du nevner for mobbing! Det må være lov når man har hjerte i klubben å komme med kritikk! Det aller meste av kritikken mener vel vi fleste som ikke blindt støtter drillo er berettiget også, å da blir det ikke mobbing!!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340