Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 18 okt 05, 14:34
Opprinnelig postet av frekkrik
Enig i at West bør starte om det så bare holder i 30-40 minutter! Mye viktigere å gå offensivt ut, å prøve alt det vi makter å få noen mål i løpet av første omgang! Skjønner ikke hvorfor man ikke skal starte med det beste laget.? Om han tåler en halvtime på slutten, eller fra start er vel det samme? Spørsmålet blir vel da når FFK har tenkt til å presse LSK? Vil vi ligge bakpå for å håpe å ikke ligge under, eller vi vi gå hardt ut, slik vi SKAL på hjemmebane? 
Å den pasninga West burde fått fra Hoås, men som aldri kom på søndag gnager fortsatt oppi topplokket! Der kunne myyyye vært gjort dersom han hadde klart å holde huet kaldt å ikke lompe i vei ballen fra 30 meter


En av mange feil utpå der. Hoås skapte masse, så plz.. Han var etter min mening den stor profilen på ffk sammen med bjørkøy. Var det noen som gjorde mange feil utpå der så var det blixt. Ikke en pasning traff medspillerne (men han trenger vel litt mer kamptrening). Dette retter seg opp mot lillestrøm. Reitmaier skal knusæs ! Skytes inn i målet :)

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340