Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 14 okt 05, 19:34

Takk skal du ha Zoran. Hehe

Jeg skjønner at folk blir forbanna over mye av det jeg skriver. Fordi jeg sier og skriver ting rett ut. Jeg mener ikke noe vondt med det. Men jeg ønsker å sette enkelte ting på dagsorden før neste sesong. Ting begynner å gå treigt. Ingen som tør. Hva gjør vi egentlig til neste sesong? Som Plankehaugen. Hvilke visjoner har vi? Skal vi være en gjeng med medgangssupportere som synger når guttane gjør det bra og som stiller mannsterke opp i gode tider og gjør kontrasten enda sterkere i nedgangstider. Hva gjør vi, hvilken retning vil vi ta? Og det får man kun frem med å få folk til å skrive og snakke. Sette igang en diskusjon så folk får ytra sine meninger. 
Og det har vi jo mange gode eksempler på i diverse tråder. Både med supporterartikler, plasseringer, grupperinger og basstromme. For å komme noen vei er det viktig at folk sier hva de mener. Mener jeg da.  For når alt kommer til alt så er det å støtte guttane vi vil. Og uansett så  Står vi en for alle og alle for en.

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340