Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 11 okt 05, 23:30
Selv er jeg, og har vært det lenge, skeptisk til Eggen som trener. Han mislyktes totalt med å stille et slagkraftig lag ifjor, og ble reddet av gode innkjøp i sommeroppholdet. Den aktive rollen han har under kampene nå minner meg en del om spill for galleriet. Kan det hende at laget kjemper som besatte nå fordi de rett og slett har kniven på strupen? Kanskje ikke alvoret har gått op for dem før nå? Prøver på ingen måte å gjøre Drillo til en helgen, selv om mye av det som har vært skrevet om ham og Mokkelbost her inne har vært motbydelig og sannsynligvis skulle vært slettet grunnet injuriering.

Mulig vi aldri får svar på spørsmålene mine. Det som virker til å vedvare, er at alt det positive som skjer er Eggens fortjeneste - alt det negative er Drillos feil. Det eneste som er sikkert er at vi bare må støtte laget og møte opp på kampene, antagelig trenger vi seiere i alle kampene unntatt mot Start for å være virkelig trygge. Kan hende vi slipper unna men uavgjort mot Lillestrøm, men det beste er selvfølgelig seier.

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340