Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 10 okt 05, 13:27
Opprinnelig postet av Kristian B
Opprinnelig postet av Abby
Da mener jeg at du har missforstått noe vesentlig Replivant. Supportere synger. Det er det de gjør. Plankehaugen er supportergruppa til FFK. Om du vil "føle stemninga fra feltet" så får du stå på Gressviktribuna da, om du ikke synger. Det burde være et krav om at du skulle synge når du står på feltet. Fyllmasse er de som ikke synger. Unødvendigheter. De trengs ikke der. De trengs på Stadion, ja. Men ikke på feltet. De kan stå en annen plass. Nok av andre plasser på stadion. Syng eller stikk en annen plass er min mening.

Det har blitt utrolig poppis å være FFK supporter. Folk som ikke er medlem av Plankehaugen kjøper jakker med Plankehaugen nedover armene og T-skjorter med logoen på. Som om det skulle være Nike eller Adidas. Det har blitt en merkevare. Blir for dumt spør du meg.


Er enig med deg i at plankehaugenfeltet bør være prioritert syngende. Men synes du drar den litt langt.
Folk må da få lov til å kle seg i plankehaugen-gensere og trøyer selv om de lar være å stå utenfor supporterklubben ellers.
Synes bare det er glimrende at folk kler seg i plankehaugen-gensere og lignende. 
Mange av mine kompiser, som ikke er plankehaugen-medlemmer har kjøpt seg både gensere og trøyer med plankehaugen på for å støtte supp.klubben og representere byen. Regner med at du ikke ser på det som galt og eller!?

Men, som sagt, er enig i at feltet bør være for syngende.



Nei, jeg synes ikke noe om at folk som ikke er medlemmer i PH kler seg i klær med PH logo og navnet på. Om de vil støtte laget og byn så får de kjøpe en FFK-drakt eller noe annet med FFK logoen på da. Det er jo det de vil støtte. Vil de støtte PH så kan de bli medlemmer. Men da får de synge og. For det er det som er en supportergruppe. De andre er tilskuere. Og det er faktisk stor forskjell på tilskuer og supporter.

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340