Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

egilolsen

Bedriftsspiller

Ble medlem: 16 nov 04
Innlegg: 20

Lagt til: 04 okt 05, 00:52
Det kan vel tenkes at Eggen har opptrådt annerledes etter endringen, selv om Drillo mente det ikke var noen forskjell. Jeg tror likevel ikke han har hatt noe å si for valg av spillestil, formasjon, spillere o.l. Den som mener dette synes jeg bør forklare hvordan dette kom til syne under Glimt-kampen. 

Kanskje det likevel har hatt en viss psykologisk effekt ved at han har fått være mer tilstede og mer myndig i måten å omgå spillerne på (ikke fordi endringer i seg selv har noe å si, som det ser ut til at enkelte tror), og på den måten gjort spillerne mer trygge og glade. Men hvor stor effekt dette har hatt er jo selvsagt uhyre vanskelig å si. Det er jo, som Asgeir påpeker, uhyggelig mange momenter som spiller inn i løpet av en fotballkamp. Jeg gidder ikke liste opp, det kan alle tenke ut selv. Hva hadde det for eksempel å si for spillernes humør at vi fikk det første målet (7 min)? Og hvor stor effekt hadde Eggens nye rolle på dette første målet?

Jeg mener ikke at det faktum at det er mange ting som spiller inn, betyr at man ikke kan ha noen oppfatninger om trenerens faktiske påvirkning. Men akkurat i denne saken synes jeg at man har et mildt sagt tynt vurderingsgrunnlag til å være bombesikre.






---------------------------

Sverre


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340