Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 03 okt 05, 20:03
Nå må enkelte prøve å se at man kan si ting UTEN at det er for å kritisere eller halshugge Drillo.
Men fakta er at rollene mellom Eggen og Drillo nå er snudd. Selv om pressemeldingen var noe "ullen" ser vel de fleste at det er Eggen som har tatt over hovedansvaret!? 
Eggen bekreftet jo det selv også i en artikkel på f-b.no
– Dette betyr at jeg tiltrer som hovedtrener 1.5 måned tidligere enn planlagt og at jeg kan ha en tydeligere rolle i den avgjørende nedrykksstriden.
På vårt spørsmål om hvordan arbeidsfordelingen mellom de to hovedtrenerne vil bli svarer Eggen:
– Vi må utnytte de vi er gode på. Det betyr at jeg tar meg av kontakten med spillerne før, under og etter kamp.
– Det vil også være mer naturlig for meg å vise større engasjement på sidelinjen under kamp, enn når jeg var trener i 25 prosent stilling.
– Det vil også virke mer klargjørende for spillergruppa når min rolle nå er klart definert, sier Eggen.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340