Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 02 okt 05, 13:41
Opprinnelig postet av keiko99
Risholt var også i konflikter med eggen.. Risholt tålte ikke å bli tatt av bana eller starte på benk så roger det du sa på tv 2 viser at du snakker uten å tenke


Ingen spillere liker å bli tatt av banen da Keiko... Herre min hatt.. Risholt og Ringberg var og ER mine favorittspillere.. følger med dem begge, både i Ham - Kam og i AGF....
Hadde vært bedre med dem her..
Og keiko, hvis ringberg ikke var så god som du sier: Hvorfor sier da Glimt trener Ola Haldorsen at han er glad for at Ringberg ikke står på motsatt banehalvdeld da?
Jeg mener at futten av laget forsvant når de to forsvant, jeg er bitter på det enda, for jeg mener det var dårlig gjort av dem...
OGSÅ GRATIS!?!?
Makan til ledelse og ræva trener skal amn lete lenge etter, taper FFK idag er det nedrykk....

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340