Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 61

Lagt til: 02 okt 05, 11:31
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Jeg vet ikke om du var på det årsmøte til Plankehaugen, hvor Arve nettopp var ansatt, dracula.
Da holdt han et kort foredrag om supporterkultur, som han bommet skikkelig på. Jeg tror nok mange av Plankehaugens medlemmer som var tilstede på det møte, fortsatt sitter igjen med et negativt inntrykk av Arve på grunn av det.
I noens øyne var han vel heller ikke helt heldig med alt, da han en stund senere var på Aristokraten bla. for å svare på spørsmål fra supporterne.
Jeg har både hørt ham og snakket med ham flere ganger etter dette og mitt inntrykk har ihvertfall forandret seg radikalt.
Men jeg synes faktisk det bare er spennende med folk som ikke alltid er 100 % perfekte og i A4 format.


Jeg var til stede og det var der jeg ble skuffet over Arve - første gang. Siden har hans uttalelser skuffet meg gang på gang.

Sammenlign det Eggen sier og det Mokkelbost sier i F-b-artikkelen som det ble linket til under tråden om Kvisas famøse tur på byen en sein kveld. Der snakker Eggen om "sunn fornuft", og at man ikke kan nekte voksne mennesker å bevege seg rundt i sin egen by osv. Slik jeg leser det han sier, går Eggen inn for frihet under ansvar, og at han stoler på dømmekraften til sine spillere.
Hva sier Mokkelbost? Jo, at en spiller ville aldri ha "tørt" å drikke alkohol slik stoda i klubben er nå. Hvabehager? Tørt? Hva slags innstilling viser det at Mokkelbost har til spillerne, som jo må kunne defineres som voksne mennesker - i hvert fall de som er på Kvisas alder? ;)

Det han burde ha sagt, var selvsagt at han stolte på sine ansatte. Å "forsvare" en ansatt med at han ikke skulle ha "turt" å gjøre noe dumt, er å gi medhold til dem som mistenker alt som er verst og forsøke å stoppe mistankene med at alle må da forstå at ingen "tør" gjøre noe slikt! Makan til forsvar...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340