Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 01 okt 05, 23:10
Opprinnelig postet av kjo

Snæbbus har helt rett. Det er bare tull å påstå at suksessen hadde vært et faktum om Eggen hadde vært hovedtrener alene.
Det var Eggen som foreslo og la til rette for Drillo, hans eget ønske. 
Det er riktig, men det er faktisk et selvstendig spørsmål, hvordan Drillo havnet i FFK, uavhengig av spørsmålet om Drillo har gjort en god jobb. Jeg tror ikke Eggen jr var helt på høyden mentalt etter sesongslutt ifjor, fikk vel en reaksjon etter all bråket i sommer eller no sånt. Hvordan skal man man ellers forklare at en suksessrik trener trekker seg lenge før tiden.
Opprinnelig postet av kjo

Ingen ting tyder på at det har vært uenighet mellom dem. Alle ser ut til å glemme at mange av poengene som trillet inn på høsten i fjord kom med hårfine marginer. Det er hårfine marginer mellom suksess og motgang, flaks/uflaks, stolpe inn/ut, skader, kort, treff/bom med spillerkjøp/salg. Om det er så forbanna viktig å kappe hoder og finne syndebukker  når klubben sliter noe sinnsykt, for man ta med hele røkla. De som vil spyle Drillo ned i dass, må ta med Eggen og Ahlsen også, samt det meste av støtteapparatet, og ikke minst: Spillere som ikke spiller opp til sitt beste.
Jada, det er spillerne som er ute på banen. Men hvorfor bruker ikke Drillo bredden i stallen og straffer spillere sonm ikke presterer? Hvorfor skal Hoås spille kamp etter kamp og aldri McDonalds? Det er faktisk en skandale som det er vanskelig å unnskylde. Her har Fredrikstad-publikummet ventet i to år på å se ham, Wade Barret fikk sparken for at han ikke skulle komme i veien og så finner Drillo på å hente en tometersbengel i steden for å være den store stjernen, men han har aldri skinnet bortsett fra litt helt i starten. Aldri i livet om Eggen jr hadde gjort det samme, selv om han er aldri så "enig". Det må Drillo svare for.
Og jeg blir så forbannet når folk sier man må glemme fjorårets høstsesong fordi det bare var flyt og flaks og stang-inn og sånn. Det er løgn. Det var KNALLHARD JOBBING med gode spillere. Spillerne var de samme i år og knallhard jobbing må ikke gå av moten vel?? Det var denne høstens Rosenborgkamp man burde glemme fortest mulig, for de første minuttene var jo preget av RBK-spillere som sto å så på FFK leke seg, men folk bestilte jo DVD-opptak bare en uke etter kampen til tross for at mange vanskelige kamper gjensto. Jeg har aldri hørt Drillo sagt at hans målsetting var å bygge videre på fjorårets høstlag så jeg går ut fra at det hans egen holdning at det bare var flaks og ikke ikke noe med kvaliteter at høstsesongen ifjor ble så bra.
Opprinnelig postet av kjo
Men det er vel ikke det vi trenger NÅ? Kan dere ikke vente til sesongen er over, og i stedet støtte opp om klubben og laget for alt i verden, så lenge det finnes fnugg av håp for tippeliga også neste sesong?? For utenforstående må dette forum mer se ut som det Snæbbus kaller FFK ANTI-supportnet. Ikke faan om all denne gallen om alt som er dritt og galt hjelper til å trekke i riktig retning. Den er direkte ødeleggende.

Nåja, er det noen som ikke uttrykker håp om suksess i de siste kampene her og hvem er det som pisser mest på andre FFK-supportere her?
Hvordan er det ødeleggende at folk sier sin kritiske mening? Jeg har ikke respekt for ledelse som føler seg tvunget til å gjøre noe pga mediepress når de mener noe annet er riktig.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340