Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 61

Lagt til: 01 okt 05, 20:52
Mitt inntrykk av Mokkelbost er fremdeles at han verken virker ryddig eller profesjonell, og jeg forbeholder meg retten til å ha meninger om hva jeg ser og hører fra hans side - selv om jeg ikke har adgang til å studere ham i hans daglige virke inne på hans eget kontor. En av hans oppgaver er å være FFKs ansikt utad, og den jobben er det jeg har en oppfatning om. For den delen av hans jobb er nemlig direkte myntet på meg; som supporter og publikum. Og sånn sett er det egentlig bare jeg, og alle andre utenfor FFKs organisasjon, som KAN bedømme Mokkelbosts jobb på dette området.

Jeg blir også ganske lei meg når jeg leser innlegg som kritiserer at andre er engasjerte og har sterke meninger om klubben og hvordan klubben drives akkurat nå. Hvis INGEN hadde reagert med smerte og frustrasjon på det som har skjedd, ville jeg ha tolket det dithen at FFKs supportere var LIKEGYLDIGE til klubben.
Heldigvis er FFKs supportere en gjeng med sterke følelser og stort engasjement.
Alle kommer til å følge klubben i tykt og tynt - rykker vi ned, så kommer vi til å stå der og heie på laget vårt, og lide med laget vårt ved hvert nederlag, og JUBLE med laget vårt ved hver seier.

Jesus Krist, jeg blir helt matt når jeg leser innlegg som er skrevet slik at de bare kan tolkes som at vi som elsker FFK skal holde kjeft, ikke engasjere oss, bare rope hurra, uansett hva som skjer.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340