Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 01 okt 05, 17:51
Jeg kommer ikke til å slå meg på brystet, men jeg vil forsette å gremmes over hvordan det går an å gjøre så mye feil to år på rad og ikke lære.  Jeg vil håpe at om det værste skulle skje, så vil medlemmene i FFK sørge for at det ryddes på alle områder. Jeg skal for første gang være med og stemme , noe jeg nevnte her tidligere.

Det vi ser konturene av nå kan være en  n y "Leeds united ", der ledelsen sørget for nesten å utrydde klubben med kontrakter på en masse udugelige spillere uten innsats som sørger for å belaste klubbens økonomi i en årekke som igjen forhindrer fremtidig satsing. 
Tilskuerene forsvinner, sponsorer osv.




Hadde det vært slik i Norsk næringsliv hadde det stått dårlig til , med mye konkurser og høy arbeidsledighet.

Skulle det  være så ille at klubben går mot stupet, skal ihverfall jeg bistå med mitt bidrag med noen tusen, men under forutsetning at det ryddes i rekkene i ledelsen av klubben.








Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340