Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 01 okt 05, 10:20
Endret: 01 okt 05, 10:21
Hei "Stjerengutt"
Tolket deg også slik, men siden "hårsårheten" er stor så valgte jeg å "missforstå" deg.

La oss prøve på noe annet, la oss tenke en situasjon.
Sett at tabellen i dag for  sin side hadde vært nesten snudd på hodet.
Laget i vårt hjerte lå og kjempet om medalje , beste fall RL.
Hva hadde vi gjort

Hadde vi sagt at dette skyldes spillerne, media , supportene eller at andre lag var blitt dårligere ,mer eller mindre alene

Eller hadde vi sagt at Drillo & ledelsen hadde gjort en kjempejobb, bedre enn vi hadde trodd.
Hadde vi innrømt at vi hadde vurdert Egil Olsen feil, at han virkelig denne gangen hadde hatt suksess
Jeg vet personlig hva jeg hadde gjort, innrømt at jeg hadde tatt feil i mine vurderinger . Sagt at  ledelsen og trenerapparatet hadde gjort en kjempejobb. Hadde til og med måttet svelge det faktum at salget av Ringberg trolig hadde hevet laget. Kort sagtslått meg sjøl i hodet.

Tror at dette gjelder de fleste som i dag blir beskyldte for å komme med ukonstruktiv kritikk.

Derfor d´herrer /evt damer som leter etter bortforklaringer, det er ingen skam å snu.
Fjellvett regel "snu i tide"

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340