Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 01 okt 05, 07:52
Opprinnelig postet av dracula
Stjernengutt vi er enige i mye , men jeg gir likevel ikke min tilslutning om eget forum for enkelte personer som ikke ønsker å møte motstand, men bare bortforklarer.
De hadde sin jubeltid etter RBK kampen da de selvsagt mente at alle andre enn Drillos fanatikere var gale.
( eller noe i den duren).
Det beste er nå å vise større toleranse enn de klarte i sine glansdager.

Resekterer lojale tilhengere, men har aldri forstått fanatikere.
Enkelte ganger må vi alle bare akseptere at dessverre "svikter" også guder noen ganger.
Lojalitet da er ikke bortforklaringer, men å støtte "gudene" i det som har gjort de til "guder", og akseptere / hjelpe de til akseptere at til og med "guder" kan feile.
Dette kan være vanskelige, men er nødvendig for vår utvikling.
Prøv derfor å forstå deres situasjon.

Selvsagt min mening.


Er selvsagt enig i det Dracula.
Formulerte meg veldig dårlig her. Mente selvfølgelig ikke att jeg ville ha bort nevnte tre herrer.
Det var ment som ironi, da jeg ikke forstår hvilket bilde de har av klubb og ledelse. Men ja, det er imponerende og beundringsverdig og være så possitive hele tiden.
Att det tjener klubben og laget og aldri sette spørsmålstegn er jeg ikke like overbevist om da.

Men att de gjør forumet til en bedre plass og skaper engasjement og får opp dynamikken her inne, se det er jeg helt overbevist om og glad for.
Forumet hadde vært ett kjedelig sted om alle var enige om alt . Tja, en ting er vi vel enige om alle sammen heia heia

Min mening
For egen regning
Stjernengutt

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f