Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 61

Lagt til: 30 sep 05, 16:58
Endret: 30 sep 05, 16:59
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hvis du mener Drillo har all skyld. Hvordan ser du Eggens rolle i dette?
Du som kan og vet alt, og har sett på treninger og allting, kan du forklare meg litt? 1) Da Mokkelbost og Drillo kom inn, ble den tidligere "åpen dør"-politikken skiftet ut med en "lukket dør"-politikk. I hvert fall overfor media. Jeg har ingen kontakter innad i klubben og har ikke vært og sett på treninger, så jeg ser bare hva jeg ser på stadion og hva jeg leser i avisene, hører på radio og ser på tv. Mitt inntrykk er at da Mokkelbost og Drillo kom inn, ble det bare svart en masse svada på spørsmål, mens det tidligere ble gitt konkrete svar. I min bok borger dette for en kultur der arbeidsglede og inspirasjon blir borte. Det borger for en kultur der det er lavt i taket. For hvorfor er man ellers redd for innsyn? Men her har du sikkert et bra svar. 2) Hva er det som får Eggen til å uttrykke seg som han gjør i intervjuer? Nå må Drillo og han finne fram "godfoten igjen", for eksempel? Har de ikke hatt noen "godfot" på en stund, eller var dette bare en fleip myntet på den nye boka? Hvorfor blir Eggen stående igjen på banen i pausen, og på spørsmål svarer noe à la at det ikke er han som har ansvaret for å legge opp taktikken og snakke med spillerne? Kanskje han til og med sa at han ikke hadde lov til å snakke med spillerne i pausen - han nevnte jo noe om at det ikke var tillagt hans rolle... 3) Hvorfor har spillerne mistet "peppen" så katastrofalt? Eller er det bare i mine øyne de ser ut til å ha mistet "arbeidsgleden"? 4) Hva tror du egentlig har skjedd i forbindelse med at klubben nå har to hovedtrenere? Bare begrepet "hovedtrener" blir jo latterlig i denne sammenhengen. Jeg mistenker at de som anklager styret (Mokkelbost) for å være feig, ikke tørre å røre ved ikonet Drillo, har rett. Og det lover ikke godt. Til din informasjon så støtter jeg FFK til krampa tar meg, men jeg stoler ikke på dagens styre (Mokkelbost). Jeg håper dog Eggen klarer å få tilbake noe av troen på framtiden og gleden ved å spille. Og så en usaklig kommentar til slutt: Det moralistiske ml-huet Drillo kan neppe være en inspirerende sjef for levende mennesker. ;) Heia FFK! Og stakkars Eggen. Og stakkars laget. Det er noen forferdelige uker i vente...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f