Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 28 sep 05, 10:38

Opprinnelig postet av dracula
Til Frekkrik og andre som har vært Drillo skeptikkere / kritikere over tid.
Situasjonen nå er slik at alle som trodde at Drillo var Mesias prøver nå febrilsk å finne andre syndebukker.
Syndebukker kan være spillere, dårlige kritiske journalister, illojale supportere osv, bar Mesias ikke skitnes til.
Det er ofte slik når man ikke på noen måte klarer å se i øynene at virkeligheten er og blir noe annet en trua.
Derfor "Frekkrik" & Co, kan vi ikke bare la de få lov til å fortsette med det,  de fleste av de er sikkert medgangssupportere som snart legger inn årene.


Jeg har vært FFK fan siden midten av 70 tallet og med unntak av en periode fra 83-90 hvor jeg var mest interessert i fyll og rør og Stjernen så har FFK hele tiden vært nummer 1 for meg.  Jeg har utover 90 tallet sett endel fin-fine oppgjør mot Rakkestad og dets like.  Jeg er ingen medgangssupporter, men har lagt inn årene for lenge siden.  Det er bedre å forholde seg til fakta fremfor antatta fakta slik mange gjorde i Riingbergsaken.  Det er da man trenger årer, for å ro.

 

 

Før jeg sier noe mer så vil jeg si at jeg håper at dagens pressemelding går ut på at Drillo trer tilbake slik at Eggen tar over.  Det er det viktigste for FFK nå.  Jeg håper videre at Drillo blir med videre i rollen han er tiltenkt selv om det toget er i ferd med å gå.

Du kalte meg arrogant igår for hva jeg uttrykte og så presterer du dette.  Å se virkeligheten før virkeligheten idet hele tatt har utspilt seg har ikke jeg evner til.

Jeg var ikke den mest happy da nyheten om Drillo ble kjent, men valgte å la tvilen komme tiltalte til gode.  Han har tross alt prestert med landslaget, mitt ankepunkt mot han gikk på spillestil og hans ensidige fokus på poeng.

 

 

Men denne beslutningen ble tatt av FFK’s styre på Eggens initiativ.  Eggens ønske om friår og initiativ til å få inn Drillo er direkte årsak til det som er skjedd.  Noe mer var det faktisk ikke å gjøre med det og det beste hadde vært om hele klubben, spillerne, mediene og supporterne hadde stolt på Eggens vurderinger og hadde stilt seg 100% bak Drillo fra dag 1. 

 

 

Drillo  ble istedet motarbeidet fra alle kanter.  Greit kanskje hans person må ta litt av skylda, men landslagets suksess skyldes at han fikk en tropp med spillere og et apparat som var meget profesjonelt innstilt.  De stilte ingen spørsmål om treneren, men utførte opplegget fullt ut.  (Husk Tichonov)  De spillerne har hatt gode internasjonale karriærer i tillegg.  Det fordi de hadde en profesjonell instilling.  De samme resultatene fikk han tildels med Enga, men ikke med Wimbledon og i Wimbledon var det heller ikke de enkleste og mest profesjonelle spillerne som befant seg.  Risholt viser ved å gå ut i mediene idag og uttale seg om gamleklubben at han ikke er proff nok og det tror jeg heller ikke Markus er.  Risholts karriære på landslaget ble heller ikke lang og jeg tror aldri han får den muligheten igjen når han går ut som han gjør og snakker om interne ting.  Flere av spillerne som gikk gikk ut og klaga på gamleklubben og treningsmengder.  Det er sutring og lite proff holdning og det er illojalitet.  Men store deler av supporterne valgt å gi støtten til en HamKam og en Århus spiller fremfor FFK.  Det var greit å være uenig, men det var måte på hvordan det skulle reageres midt i sesongen.  Dette kunne vært tatt i etterkant.

 

 

En type som Drillo nytter det ikke å provosere til å skulle dra.  Drillo blir nå malt opp i et hjørne istedefor at FFK, FB og endel supportere skapte et rom der han kunne komme seg ut på rett måte med æren i behold.  Det er fordi FB er veldig uproffe som media og det er fordi FFK har litt vei igjen til å bli en mer proff administrasjon.  Dette byttet skulle vært tatt samtidig som nyheten om at Drillo/Eggen bytter roller til året ble offentliggjort.  FB driver en slags undersøkende journalistikk og graving mot byens klubb.  Internasjonal diplomati er full av eksempler på hvordan oppnå resulteter uten konfrontasjon og hvor den anklagede part ikke taper ansikt og det er viktig.

 

 

 

 

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340