Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 27 sep 05, 15:04
Opprinnelig postet av Brukernavn
Opprinnelig postet av Klokan
Vær så snill og skriv kommentarer andre steder. Jeg vil ha kun et opprop for å se hva vi gjør til mandag ...



Til Mandag ja..Hvis ikke vi i PH kommer med en tilitserklæring til både spillere og trenere innen mandag, kan vi stikke sangen der vi synger "...står vi eeen for alle og alle for en" et jæ.. mørt sted, kansje i samma hølet der Kai Erik Dustemikkel står å pessær i akkurat nå.
Tillitserklæringen bør komme i riksdekkende media senest i morgen....DET hadde kansje gitt en vitamin insprøytning hos spillerne.
tifo-gjengen kan skrive : "vi kjemper med dere!" eller  "en for alle og alle for en"

og en ting til :  Ringberg sangen kan de som vil, synge ned i samme hølet som jeg nevnte over.


Du bør kanskje lese først hva dette her dreier seg om gutten . og til deg som alle andre ... har du lyst , så vær så god sett i gang og skriv, eller teg eller mal ... hva som helst men gjør noe.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340