Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 27 sep 05, 12:57

 

Hva mener du med ps’et – dvs. om store bokstaver?  Jeg bruker store bokstaver for FFK og TL, noe som er korrekt.  Dessuten starter jeg setninger med stor bokstav, noe som også er korrekt.

 

 

Jeg har da full respekt for andres synspunkt og mener ikke at jeg har mer peiling eller innsikt enn andre her.   Det å være uenig som jeg er mht  oppførsel og språkbruk og aksjonsformer for å nå frem slik enkelte opptrer er ikke å mangle respekt. Jeg er uenig. Men jeg skriker heller ikke opp og konkluderer selvsikkert.  Det er jo nettopp at en sak har flere sider jeg vil ha frem.  Jeg mener heller ikke å provosere, men er lei av Klokan som nærmest ber om BBB løsninger , dvs. bråk og ikke respekt for de kanaler man har.   Med supportere som ikke har innsikt mener jeg den hodeløse reaksjonen mange viste da Ringberg gikk.  Ringberg gråt og sutret i FB og mange tok hans side sporenstreks helt uten moderasjon.  Jeg stilte meg like undrende til at Ringberg måtte gå som alle andre, men gikk ikke ut og kalte Drillo og Mokkelbost for alt mulig rart for det.

 

 

Mht. Den ultimate sannhet,: Er du uenig i at at mange av de som besitter stillinger i FFK idag har brakt FFK dit klubben er nå?

 

 

Mokkelbost kritiseres idag fordi han sier at klubben ikke skal handle overilt.  Hvordan i all verden kan han kritiseres for et slikt utsagn?  Hvem er det som mener at FFK skal handle overilt?

 

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340