Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 26 sep 05, 15:11
Opprinnelig postet av b-tribunesliter
I og med at du er så analytisk  og i tillegg sitter inne med doktoravhandling på hvordan man bygger opp selvtillit hos spillere, så bøyer jeg meg i støvet.  Meld deg til tjeneste for FFK med en gang, det er ingen tid å miste!


Tja... Man kan jo prøve å gjøre det MOTSATTE av det drillo gjør.... Kommer langt da! Selvtillit vokser av tillit! Hvordan trur du spissene føler det når vi har 3 av dem på benken og flytter en midtbanespiller opp som spiss foran dem? Det psyker dem enda lenger ned! Dette smitter fort over på resten av laget! En annen VIKTIG ting er oppførsel før og under kamp! Jef VET at drillo ikke klarer å "gire opp" spillerne til et bra spenningsnivå før kamp! Det er visst relativt dødt

Å da hjelper det ikke når man er utpå der å se bordt på han gamle krøkka som sitter med bena i kors! Hadde man hatt en trener som Nordlie, hadde man ikke turt annet enn å prestert! Har start noe bedre lag på papiret enn oss å mange andre lag?! NEI, så hvorfor har de hatt en så fantastisk sesong da? Flaks? Nop! Motstanderne vært dårligere forberedt mor dem enn andre lag? Nop! En karismatisk trener, som har trua på guttane sine å klarer å formidle dette til dem? JA! Har dette noe å si for innsatsen? Dersom dere tror dette er oppskrytt, så værsågod å to det, men sånn er det bare ikke i idrettens verden! Er en grunn til at man har noe som kalles trener!

Men nå har jo drillo også sagt at selvtillit er oppskrytt da, så....

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340