Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 26 sep 05, 00:55
Opprinnelig postet av b-tribunesliter

4 kamper igjen - 12 poeng skal deles ut og vi kommer faktisk til å ta seks av dem.
Etter de neste to serierundene har Fredrikstad 29 poeng, og det er det vi klarer oss med. Skjønner at mange er frustrerte akkurat nå, resultatene er bedrøvelige. Men en ting er sikkert, idag sto gutta virkelig på helt til alt på nytt ble håpløst (4-1). Men vi har heller ikke flaks for tiden, dette snur seg til helgen, etter en forhåpentligvis grei treningsuke, og ikke altfor god!

Dette gjør at vi klarer oss:

1)Litt flaks
2)Mye mer skudd
3)Mye mer utfordring innenfor deres 16-meter
4)Hoås og Kvisvik en omgang hver med fullt trøkk
5)Mcdonald med fra start
6)Finnen med fra start-Helland ut

Så tar vi evalueringa etterpå, selger noen spillere og kjøper Ringberg tilbake.



1: her må det mye laks til.. Men idag var det mye Uflaks! Ballen spratt mye Ålesunds vei, det skal sies. Men 2 målet dems, når Ramberg HELT umotivert mister ballen på midten, der er det ikke annet enn UDYKTIGHET, å det skal myyyyye flaks til for å veie opp sånt!

2: Kunne ikke vært mere enig!For å score må man SKYTE! hjelper ikke å spille å spille når man allltid blir stoppet på 16 meter! SKYT for hælvette!

3: Det er jo det de prøver på, men de er ikke gode nok... Å om man skal utforde må man hvertfall fylle på med folk! Dette skjer jo desverre ikke....
4: Hoås å Kvisvik? Mener du med det? Liker dessuten Hoås der han er nå... Men han kan nok snart få gjøre noen innhopp, men føst vil jeg se ungarern i MER enn 3 min!!!!

5: AMEN!

6: Tja... Synes Hellan var grei idag jeg... Vil heller se Finnen på høyre back! Men er kanskje ikke brukanes der..? ( men det er  jo ikke drillo redd for....)

 Men det viktigste punktet er: SPARK drillo!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340