Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 25 sep 05, 22:22
Opprinnelig postet av DeMeNteD

Nå kan dere bare bænne meg fra forumet eller gjøre hva dere vil, jeg bryr meg ikke.. Nå skal jeg si hva jeg mener om to ting!

1.Nå er det *#?!¤ meg på tide at drillo tar lua i hånda og stikker så langt fra fredrikstad som over hodet mulig! Eller så får styret gjøre det for han, for nå er jeg dritt lei av den forbanna dritt-fotballen!! Og jeg vet at det er mange, veldig mange som deler min menig! Vi har allerede rykka ned, men vi kan vel for .... prøve å beholde litt av æren! hvis vi skal klare det, må drillo vekk!

2. Dette er til alle tastatur-supportere.... I dag i plankehaugen begynte undertegnede med flere å synge at drillo må gå! Da var det vildig mange som begynte å pipe til oss og ba oss om å holde kjeft!! Og nå når dere sitter hjemme forran pc`n skriver dere all verdens dritt til drillo! Da syns jeg personlig det er bedre at vi sier det på stadion sammen så han kanskje tar hintet!! eller mener dere faktisk at drillo gjør en bra jobb?? skjerp dere!! Vi som supportere skal ikke bare finne oss i det han gjør uten å få si vår egen mening!! Yttringsfriheten gjelder faktisk for oss også!!!! Takk for meg!


Enig i det. Fortsett med det PH. Skrik av full hals at Drillo må gå. Hele stadion må følge opp om dette. det viktigere enn å rope Heia heia fredrikstad for nå er det snart ikke noe FFK i Tippeligaen å rope det til!!!!

---------------------------

jorhan


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340