Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 22 sep 05, 16:47
Litt tidlig å si kanskje?

Jeg må si meg litt enig med dem som mener Dagfinn Enerly ikke burde være kaptein. Han er sikkert en flott fyr, og god til å spille. Men jeg ser heller ikke han som ledertypen. 
Jeg mener vi bare har 2 kandidater til å bli FFK`s neste kaptein. Den ene er som nevnte Simen Brenne, som vi kan bygge laget rundt med han som kaptein. Og den andre er Raymond Kvisvik. Han har det som skal til. Han er seriøs selv om han kødder mye. Han sier ifra, og han er ofte flink tilå ta i et tak på banen. 

Både Dagfinn Enerly og Bora er litt klassens klovn. Begge er visst moroklumper i følge media. Jeg tror vi får samme pakka med Bora som med Dagfinn. Begge er oppoffrende på banen, yter mye, men kanskje litt for annerledes slik kapteiner burde være ellers? 

Tror Raymond er litt annerledes selvom han også blir framstilt på denne måten av media. 

Simen er den mest seriøse idrettsutøveren i troppen og trener desidert mest, og er derfor best. Han er ikke såå ung at han ikke kan være kaptein spør du meg. Han kunne gått fram som et godt eksempel. Men hans personlighet kjenner jeg ikke. Fredrikstad mangler en klar og selvsagt kapteintype etter at Marcus dro. 

Jeg velger alikevel å tro at Dagfinn Enerly gjør kapteinjobben sin godt. Tror det er andre grunner til den lange tapsrekka enn kapteinsvervet hans. 

Lykke til videre!

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340