Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 18 sep 05, 23:42
Endret: 18 sep 05, 23:43
Opprinnelig postet av FFK1903
Klarer vi ikke å slå Aalesund hjemme neste serierunde så er vi rett og slett ikke gode nok for Tippeligaen. Den kampen blir utrolig viktig. Og hvis vi ikke med landets beste venstrekant (Kvisvik er ventet tilbake), en av de bedre angriperne i landet (Hørt at West er klar igjen), men en midtbanekriger (Brenne) som lukter på landslaget og et av tippeligaens beste stopperpar (Piiroja og Bora) klarer å slå laget som stort sett spiller elendig fotballkamper men som glimrer til i noen minutter og scorer da, hvis vi ikke vinner over dette laget, da er ikke Drillo noe mer å gjøre i FFK, og laget fortjener noe annet en 11 umotivert spillere som gir blanke f...! Aalesund skal vi vinne mot. Innsats er ikke godt nok, kun tre poeng. Nå må vi slutte å syns synd på de ute på banen. Det de presterer er ganske enkelt ikke godt nok, men de har kvalitetene til å gjøre det, da fortjener de ikke trøst, men kjeft. På tide at Drillo kommer seg opp av benken og maner spillerne til innsats.


Her er jeg helt enig med deg. Vi ma ta tre mot Ålesund!
Ikke bare teller de poengene, men det vil også kunne gi laget tilbake noe av den gode følelsen.

Og ALLE SUPPORTERE MED HJERTE FOR LAGET HAR Å MØTE OPP PÅ STADION PÅ DEN KAMEPN! For å Heie, og ikke klage!

Men vinner vi ikke mot Ålesund skal jeg gladelig stelle meg i spissen for et fakkeltog mot både Drillo og alle innkjøpene hans!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340