Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 15 sep 05, 13:48
Endret: 15 sep 05, 13:50
Opprinnelig postet av remtan
aristokrat  = personer som skiller seg ut ved et særlig forfinet og fornemt levesett og vesen


Skal innrømme at det bør gjelde for klubben og spillerene, men jeg mistenker at løpet er kjørt for at supporteren kan se på seg selv som aristokratiske. Ta bare en kikk når busslastene med supportere vælver inn på bastø-ferga. Ordene forfinet og fornemt er ikke det første du tenker på!

Vi må slutt å ta oss sjøl så veldig høytidlig! Altså: Supporterklubben heter Plankehaugen, direktøren har konedenger-bart og hovedtreneren er kommunist...hva i allverden er aristokratisk med det?

I utgangspunktet var forslaget ment som en motvekt til de dørgende kjedelige og svulstige "FFK i våre hjerter" greiene. Jeg vil ha noen morsomme og sleivsparkende bannere også! Synd at det omtrent blir umulig å overgå finnessen og humoren til bannere til Klanen på tirsdag.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340