Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 14 sep 05, 16:08
Skjønner fortsatt ikke helt greia her nå. Så det menes at uannsett hvordan ting går så skal man møte opp å være like blid? Er det det som menes? Man kjøper faktigst et produkt og det produktet er underholdning. Hvis man går på konsert og bandet stinker så bruker man ikke mer penger på dette bandet en gang til gjør man vel? Som jeg skrev i går så bør det protesteres når et produkt ikke blir levert. Skal man virkelig fortsette å betale penger for dårlige opplevelser???
Folk har forskjellige måter å reagere på og det må respekteres uten at folk blir hengt ut eller kritisert.. Jeg har vel aldri direkte sagt at alle skal la være å gå på stadion. Men det er en forståelig og en helt legetim reaksjon som andre bør respektere. Dette er til syvende og sist underholdning og da skal folk underholdes. Dette gjøres f.eks gjennom gode holdninger og stå på vilje fra spillerne. Ser jeg det så er jeg underholdt. De kan ikke vinne hver eneste kamp det forstår jeg også. Men viljen må og skal være der. Enerly kommer med kritikk av egne supportere idag og da har reaksjonen blitt lagt merke til. Og det er hele poenget. Han har sikkert ikke lyst til at det samme skal skje neste gang. Ergo, reaksjon har ført til et resultat! Heia heia Fredrikstad

---------------------------

jorhan


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340