Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 13 sep 05, 23:18
Endret: 13 sep 05, 23:18
Først til målene. Alle fire kunne hvert avverget. På det første er det dårlig press på ballfører når han skyter. På det andre er det martin wiig som mister ballen når vi har hele laget på feil side av ballen. Rett og slett utilgivelig og ikke bare måke den ballen inn i boksen. På nr tre stor vi og sover alle mann og nr fire kunne faktisk AHL tatt om han hadde stått midt i mål og ikke borte ved den bakre stolpen. Greit det er et meget bra slått frispark, men han kunne tatt den.

Hvilke bytter synes du han skulle gjort a? Ramberg var skadet og hadde dessuten vært elendig i andre omgang. Spilte godt i første omgang, men slet stort i andre. Kvisvik var svak, og jeg synes hoås gjør en grei figur når han kommer inn. Ikke noe stort innhopp, men han skaper mer han enn kvisvik. Og Tarik synes jeg var god etter at han kom inn. Kom til et par gode sjanser og hadde fortjent et mål. Så synes ikke byttene var så værst.

Men samme kan det være, for så lenge hele laget blir helt paralyserte av å få et mål imot, så nytter det ikke samme hvem som kommer inn. Faen baklengsmål får man jo i nesten hver eneste kamp, er ikke så farlig da vel. Bare å stå på videre det, så kanskje det er vi som scorer det neste. Nytter ihvertfall ikke å grave seg, sånn som det så ut som de fleste guttane gjorde idag.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340