Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 04 sep 05, 17:11
Endret: 04 sep 05, 17:12
Det er selvfølgelig ønskelig at klubben skal utvikle så mange egne spillere som mulig. Men er det ikke det klubben er i ferd med å gjøre da? Se på spillere som Tarek og Lasse Staw. Begge representerer Norge på aldersbestemt landslag. Dette er selvfølgelig ingen garanti for at de i fremtiden vil spille for A-laget, men sjansen er der. Hva med gutta fra Costa Rica? Det å hente 17 åringer for så å "forme" dem til A-lagspillere kaller jeg talentarbeid. Særlig ettersom klubben ikke har lag i yngre klasser enn junior. 
Må si jeg synes det er latterlig at du kaller Øivind Hoås for middelmådig. Du har kanskje ikke fått med deg at han spiller på U-21 landslaget? Man kan diskutere om han pr dags dato er god nok for førsteelveren til FFK, men han er da utvilsomt et stort talent. At han har fått spille så mye i år vil forhåpentligvis gjøre at han utvikler talentet sitt slik at han i fremtiden blir en enda bedre spiller. Selvfølgelig kunne FFK ha beholdt Markus Ringberg og satset på det sikre. Det hadde vært å satse på talentene det!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340