Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 aug 05, 22:57
Opprinnelig postet av aavdst
Er faktisk enig med Keiko her. La ikke frustrasjonen over denne forferdelige kampen ende opp i at det skyldes Ringberg-salget. Hjelper ikke å snakke om snøen som falt i fjor. Brann var et fantastisk bra lag i dag, og overkjørte oss fullstendig. Men en slik pangåpning (20 sek) så er det ikke rart i at spillerne mister motet. Vi hadde en slik kamp mot RBK. Da gikk alt FFK`s vei. Nå var det Brann som fikk alt til å fungere. Sånt skjer. Men er enige at flere av spillerne kan heve innsatsen litt. Hoås er nevnt før. Dette er ingen hets, men det var på tide han fikk hvile litt nå. Får håpe han kommer sterkere tilbake. Bakre fireren kan ikke få all skyld. De fikk jo ingen hjelp av midtbanen. Eneste som jobba bra i dag er Lund Hansen. Wiig skal også få godkjent. Neste kamp er det hjemmekamp igjen, og da vinner vi. Selv om motstanderen er Enga  For på hjemmebane vinner vi. Sånn er det bare.
takk.. du skjønner ting og det setter jeg stor pris på

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340