Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 aug 05, 17:51
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg vet veldig godt at Kiely er forventet å komme tilbake rundt juletider, og jeg vet også at Myhre har klausul i kontrakten sin om at han kan forlate Charlton da. Men poenget mitt er at den norske serien starter jo uansett ikke opp før i april, så hvorfor i all verden skal han dra til FFK før det? Da kan han jo fortsatt bli i England, tjene utrolig mye mer penger og hvert fall ha en liten sjanse for å få kamptrening siden det er en veldig lang sesong og siste kamp ikke er før i mai. Dessuten får han jo litt matchtrening i reserveligaen.

Men kanskje han sitter på benken ut hele sesongen i Charlton (mai), og kommer til FFK slik at han rekker den norske seriestarten i april. Det er lov å håpe på det, men FFK er nok ikke Myhre sitt førstevalg da heller. Utlandet frister trolig fortsatt. Også er det i tillegg en vanskelig situasjon for FFKs trenerteam. De vil kanskje ha keeperkabalen for 2006-sesongen avklart en god stund før dette, og Myhre kan sikkert ikke gi noe klart svar på hvor han ønsker å spille i 2006 allerede i høst... Tror jeg. Så da blir spørsmålet om FFK ønsker å "gamble" på Myhre og ikke signe noen ny førstekeeper før Myhre har bestemt seg, selv om det kan bli langt ut på våren neste år...


Jeg tror drillo kan ringe.. selv sagt ønsker ffk å satse på han og det du sier om at vi skal gamble.. dette er snakk om 1/1-2006. syns ikke det er å gamble om myhre velger en ffk kontrakt.. greit han bare kommer til å trene at det ikke er noe kamper, men samtidig så vil ønsker nok myhre å forstatt spille fotball.. vi for se hva som skjer..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340